Seiten

13.01.17

"U look so masculine" they said


And u know what? I don't give a shit. I like my body and every muscle of it. I train hard for it and I'm proud of it even if some people think it looks to masculine for them. Let me be the person I want to be!

// Du siehst so maskulin aus, sagten sie. Wisst ihr was? Es interessiert mich nicht. Ich liebe meinen Körper und jeden einzelnen Muskel. Denn ich habe hart dafür gearbeitet. Ich bin stolz auf ihn, auch wenn gewisse Leute meinen, dass ich in ihren Augen zu maskulin dadurch aussehe. Lasst mich die Person sein, die ich sein möchte!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Denk immer daran: Everyone you meet is fighting a battle your know nothing about. Be kind. Always.

Ich behalte mir vor Spam, Beleidigungen und Unpassendes zu löschen.